Co to je prodejní mikrostránka

co je to mikrostranka

Jak je možné, že Apple produkty se tak snadno prodávají? Všimli jste si někdy toho, čeho využívají na svém webu pro propagaci svých produktů? Ano, je to prodejní mikrostránka. Každý produkt má svou prodejní mikrostránku, která patří jen jemu.

A co to je prodejní mikrostránka?

Je webová stránka jako každá jiná, jenomže neobsahuje žádné zbytečnosti jako jsou menu, postranní lišty a odskoky v patičcce stránky jinam. Tato stránka má jediný cíl: Získat zákazníka. A tomuto cíli je podřízené vše, co na této stránce je i není vidět.

Prodejní mikrostránka na prvním místě nevychvaluje vlastnosti produktu. Nepopisuje ho. Namísto toho cílí na emoce návštěvníka. Je zapotřebí vzbudit zájem a upoutat pozornost toho, kdo na stránku přijde a vyzvat ho jasně k akci.

Užitek a emoce

Alfou a omegou skvěle připravené prodejní mikrostránky je představit užitek a vyvolat emoce. Návštěvník musí pocítit při procházení stránky touhu mít produkt nebo si užívat službu, která se na ní prezentuje.

Základem jsou emotivní fotografie, které zobrazují produkt při používání reálnými uživateli. Samostatné produktové fotografie jsou fajn, ale jejich čas přichází později. Pro zaujetí návštěvníka na začátku prodejní mikrostránky je potřeba mířit přesně na pocity přínosu a z „užívání si“ produktu.

Zvládnu to i já?

I když má Apple armádu expertů na reklamu, tunu designérů a hafo kodérů, tak určitě i vy zvládnete vytvořit svou prodejní mikrostránku na svém webu. A nemusí to být složité, pokud použijete vhodný nástroj. Já jsem si zamiloval MioWeb, což je šablona na WordPressu.

Ve verzi MioWeb 3.0 je možné poskládat vizuálně stránku z jednotlivých bloků během okamžiku. Skvělou vlastností nejnovější verze je nastavení „HOT SPOT“ bodu na fotografii, takže při zobrazení stránky na různých zařízeních (PC, Tablet, Mobil) zůstane klíčový bod na obrázku viditelný a vy tak nemusíte pracně vytvářet verze pro různá zařízení a rozlišení, tak jako tomu bylo doposud.

Pokud teď přemýšlíte, jak získat více zákazníků ze svého webu, hledáte řešení a zkoumáte, jak na to, tak dál nehledejte. Tipy jak vytvořit web tak, aby z návštěvníka udělal zákazníka a to jak vytvořit prodejní mikrostránku se dozvíte v sérii videí zdarma.

👣 Přiveďte zákazníky přes internet,
díky 💻 PROSPERUJÍCÍMU WEBU

Miloslav Látal
Jsem tvůrce počítačových programů a díky mně dnes už i běžní lidé bez technického talentu dokáží ovládnout své počítače sami na potřebné úrovni. V mých online kurzech se naučí pracovat s počítačem jak úplný začátečník, ze kterého se stane pokročilý uživatel, tak i když jste zkušenější, tak si rozšíříte své schopnosti a bude z vás expert. Možná, že ale máte jen nějaký problém s počítačem, nebo nějakou aplikací. V tomto případě využijte možnost konzultací.
Komentáře

Přidat komentář

  • V.I.P. novinky

    Přihlašte se k V.I.P. novinkám Miloslava Látala a získejte přístup k neveřejným nabídkám online kurzů, webinářů a hodnotného obsahu ZDARMA

    Neveřejné nabídky a hodnotný obsah obdržíte skrze svůj e-mail zdarma několikrát do týdne. Vaše osobní údaje (e-mail a jméno) budu já (Miloslav Látal) zpracovávat v souladu s platnou legislativou a zásadami ochrany osobních údajů pouze za účelem zasílání novinek

    Stisknutím tlačítka vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním potřebným pro zasílání V.I.P. novinek Miloslava Látala na 4 roky. Svůj souhlas můžete kdykoli odvolat kliknutím na odkaz Odhlásit se v každé zaslané zprávě.

  • Jak vytvořit reklamu na facebooku
    Reklama na facebooku
  • Kategorie