Vracíte návštěvníky webu zpátky do hry?

Vracite navstevniky zpatky do hry

Přemýšlíte nad tím, jak zvýšit prodeje ze svého webu? Už totiž neplatí, že potřebuje web. Dnes potřebujete strategicky promyšlený web. Mít vizitkový web s nabídkou svých služeb už zkrátka nestačí. Důležitá otázka pro dnešní den: Vracíte návštěvníky webu zpátky do hry? Uvědomil jsem si to dnes, když mi přišel tento email od Google.

Jak vraci navstevnika zpatky do hry Google

 

Všímáte si toho, jak na vás tato zpráva působí?

Emotivní fotografie, která v nás podvědomě vzbuzuje provinění, že jsme tomu chudáčkovi pejskovi na obrázku způsobili bolest tím, že jsme dlouho nepřidali žádnou fotografii. Ale to není vše. Ten, komu obrázek nestačí, ten se začte. „Právě teď někdo někde hledá fotku nebo recenzi k místu, které jste navštívili.“.

Ou další provinění. Já sme fakt teď byl na tolika místech a mám i fotky. Ale nenasdílel jsem je! A utíkáte to okamžitě napravit. Přece vás text k tomu jasně vybízí: „Přidejte fotku či recenzi a pomozte ostatním objevovat svět na Mapách Google“. A rovnou tlačítko s jasnou výzvou k akci Přispět.

To je ale jenom jedna z technik

V dnešní uspěchané době tráví návštěvníci na stránkách stále kratší dobu. Nemají zkrátka čas ztrácet čas čtením dlouhého obsahu, procházením struktury webu a hledáním toho, co by si asi tak od vás mohli koupit. Oni si nemohou vybrat, protože třeba ani netuší, že to, co právě vy nabízíte je pro právě teď pro ně.

A důvodů pro to se najde hodně. Třeba nejsou experti na danou oblast, nebo vám nerozumí. Zkrátka na ně mluvíte španělsky. Nebo svahilsky. Nebo maďarsky. To je podle mých zkušeností to nejčastější. Nevím jako návštěvník jak mám na vašem webu pokračovat, abyste mi pomohli.

Jak můžete zjistit, že máte tento problém?

Už tím, že jste na tomto článku, tak o tom nějakým způsobem přemýšlíte. Zadali jste do vyhledávače klíčová slova a systém vyhodnotil, že v tomto článku byste se mohli dozvědět víc o tom, co hledáte.

Udělejte to stejně. Zaměřte se na to, jak se na internetu chováte vy, když máte problém. Sledujte jak systematicky postupujete. Jaký text zadáváte do vyhledávače. Jak skenujete nabídnuté výsledky vyhledávače. Zda přeskakujete sponzorované (reklamní) odkazy. Kolik času strávíte na vybrané stránce. Co vás na ní zaujalo a co vůbec. Co váš přitáhlo k tomu chtít vědět víc. Jaké vizuální sdělení předává stránka. Jaké používá texty. Jaký máte pocit na stránce. K jaké akci vás stránka vyzývá (pokud vůbec :)).

Klidně si udělejte poznámky, nebo nahrajte záznam obrazovky. A mimochodem záznamy pohybu návštěvníků na vašem webu jsou ukázkovým příkladem, jak můžete získat cenná data o tom, jak se lidé, kteří vás vůbec neznají, pohybují na vašem webu. A vím o vhodném nástroji SmartLook, který to umí i zadarmo (sice s limitem, ale zadarmo).

Je ale potřeba udělat něco navíc

Ze samotné webové analytiky se dá vyčíst spousta dalších věcí. Jak návštěvníci prochází stránky. Které stránky okamžitě opouštějí a které čtou delší dobu. Dá se zjistit, kde máte přerušený řetěz akcí, kterými vyzýváme návštěvníka, aby přešel hlouběji do tématu.

Pěkně hladce a nenásilně. Žádné rozhodování mezi 3 variantami. Přímočaře od prvního kontaktu s vaším webem až k produktu. Krůček po krůčku otevírat téma a předávat hodnotu, kterou když návštěvník zavnímá a bude cítit, tak nebude mít problém u vás zůstat a nakoupit.

Chcete znát další důvody, proč zrovna ten váš web neprosperuje?

Jednoduše, stručně a jasně. Máte problém se získáváním zákazníků ze svého webu i když víte, že na web lidé chodí? Hledáte řešení? Tak dál nehledejte. Tipy jak vytvořit web tak, aby z návštěvníka udělal zákazníka a udržel ho se dozvíte v sérii videí zdarma.

👣 Přiveďte zákazníky přes internet,
díky 💻 PROSPERUJÍCÍMU WEBU

Miloslav Látal
Jsem tvůrce počítačových programů a díky mně dnes už i běžní lidé bez technického talentu dokáží ovládnout své počítače sami na potřebné úrovni. V mých online kurzech se naučí pracovat s počítačem jak úplný začátečník, ze kterého se stane pokročilý uživatel, tak i když jste zkušenější, tak si rozšíříte své schopnosti a bude z vás expert. Možná, že ale máte jen nějaký problém s počítačem, nebo nějakou aplikací. V tomto případě využijte možnost konzultací.
Komentáře

Přidat komentář

  • V.I.P. novinky

    Přihlašte se k V.I.P. novinkám Miloslava Látala a získejte přístup k neveřejným nabídkám online kurzů, webinářů a hodnotného obsahu ZDARMA

    Neveřejné nabídky a hodnotný obsah obdržíte skrze svůj e-mail zdarma několikrát do týdne. Vaše osobní údaje (e-mail a jméno) budu já (Miloslav Látal) zpracovávat v souladu s platnou legislativou a zásadami ochrany osobních údajů pouze za účelem zasílání novinek

    Stisknutím tlačítka vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním potřebným pro zasílání V.I.P. novinek Miloslava Látala na 4 roky. Svůj souhlas můžete kdykoli odvolat kliknutím na odkaz Odhlásit se v každé zaslané zprávě.

  • Jak vytvořit reklamu na facebooku
    Reklama na facebooku
  • Kategorie